Digital rekrytering

Vår rekryteringsprocess i fem steg

Steg 1 - Uppstart

Vi börjar med ett uppstartsmöte där vi går igenom arbetsbeskrivningen och rollens kravprofil. 

Steg 2 - Sökning efter kandidater

Vi börjar att söka aktivt efter kandidater genom att annonsera tjänsten på flertalet jobbsajter samtidigt som vi själva arbetar med search via vår interna kandidatbank, vårt kontaktnät och efter potentiella kandidater på LinkedIn.

Steg 3 - Du får kandidater

När vi har fått in kandidater gör vi ett första urval bland ansökningarna. Du får de kandidater som matchar den efterfrågade kravprofilen.

Steg 4 - Intervjuer

Du bestämmer själv vilka kandidater du vill intervjua.

Steg 5 - Anställ den bästa kandidaten

Du anställer den kandidat som du tycker passar bäst för rollen och verksamheten. Vi tackar övriga kandidater för visat intresse.

Har du ett anställningsbehov?

Kontakta oss så hör vi av oss inom kort